Tak bardzo chciałbym, by to co zobaczyłem było nieprawdą.
Atak nożownika w szpitalu. Lekarz nie żyje - Z kraju - Kurier - Medycyna Praktyczna
Tytuł w sposób oczywisty nawiązuje do wczorajszego felietonu - Tak bardzo chcemy, by to co widzimy było prawdą. Nie powinno was to dziwić, że piszę o tym. Pani ArGutowa wróciła wczoraj z pracy niby normalna ale jak tylko znajoma wyszła, z którą rozmawialiśmy o przeciekającym dachu, to weszła na te swoje introwertyczne rejestry i zapytała czy już słyszałem. No to zgodnie z prawdą odpowiedziałem, że nie. Wyłożyła mnie wtedy, relacje, kto dla kogo … Ruszyło mnie to przyznam, gdyż pewnie na jakiś spotkaniach przewinąłem się między ludźmi, których ZAPLANOWANE MORDERSTWO dotyczy bezpośrednio. Po czym powiedziała do mnie coś w podobie:
- Wychodzisz do pracy w poniedziałek, zmagasz się z pacjentami, ale wracasz. No i możesz mężowi pogderać o trudach i znojach.
- Po czym wychodzisz do pracy we wtorek i jak wracasz to wiesz, że już nie pogderasz a przed sobą masz do zorganizowania pogrzeb. I kupę zgryzot co zrobią z ciałem męża, którego jeszcze wczoraj można było dotknąć, czy nawet się na niego obrazić.
Rok temu na konferencji LUL w Krakowie rozmawiałem z koleżanką Paris o panu Krzanowskim, jego śmierć z 6.06.2024 była wtedy jeszcze aktywna w mediach. Porozmawialiśmy spokojnie, bo koleżanka Paris w realu to bardzo miła, spokojna i rzeczowa osoba. Zastanawiałem się czy coś napisać i pokazać koleżeństwu miejsca i okolice Krosna związane z tym zdarzeniem. Ale pomyślałem, że może nie ma potrzeby. Jak są zainteresowani to sami znajdą grób, sami znajdą i zobaczą miejsca. Jak ja to potrafiłem zrobić to i inni będą.
Dziś wam pokażę cmentarz, na którym pochowano pana Jerzego. Taki mam zwyczaj, pewnie po dziadku, że w Wielkim Tygodniu zachodzę na cmentarze. Pan Jerzy leży po lewej stronie, na końcu. Po prawej stronie leży dziewczyna w moim wieku. Jak patrzyłem na daty umieszczone na jej grobie to pomyślałem o niej, że zmarła bo nie dało się zapobiec chorobie, albo była to gwałtowna czy nieprzewidziana/nieplanowana śmierć.
Wychodząc z cmentarza jeszcze tak nie myślałem, ale dziś już tak myślę. Za każdą zawinioną czy niezawinioną śmierć w sensie społecznym i politycznym odpowiadają rządzący. Jak bardzo byśmy nie byli chorzy czy to somatycznie czy to psychicznie to celem władzy powinno być zachowanie WSZYSTKICH przy życiu. W liturgii Wielkiego Tygodnia padają słowa, … lepiej, żeby jeden oddał życie za wielu … z ust człowieka sprawującego władzę.
Zawsze o tym pamiętajcie a mówcie tylko w modlitwie za tych co odeszli. Za lekarza zamordowanego wczoraj w Krakowie, za panią Basię Skrzypek, za 62 letniego ratownika z Siedlec i wielu, wielu innych, których WŁADZA poświęciła dla „świętego spokoju” WIELU.
tagi: władza kraków poświęcenie ofiary atak nożownika
![]() |
ArGut |
30 kwietnia 2025 10:56 |
Komentarze:
![]() |
Matka-Scypiona @ArGut |
30 kwietnia 2025 11:21 |
To ma dużo głębszy sens. Władza nie ma pieniędzy na tegoroczne zabiegi. Nieustannie słyszę o odwołanej operacji, na którą znajomy/a zapisali się prawie 2 lata temu. Na lekarzy właśnie wylewa się hejt słuszny bądź nie, że są nastawieni tylko na kasę a chory to śmieć i dojna krowa; że dorobili się fortun w covidzie, a chorzy umierali pod drzwiami szpitali (pełna prawda). Jeden pan napisał, że migdy nie widział płaczącego dyrektora szpitala, który tak opłakiwałby zostawionego na zewnątrz chorego, który zmarł itp. Z jednej strony to prawda, ale z drugiej może ktoś chce w ten sposób "zreformować" ostatecznie służbę zdrowia albo skierować niezadowolenie na Ukjraińców, którzy ponoć dalej są uprzywilejowani w zabiegach... Trzeba obserwować na zimno całą sytuację.
![]() |
ArGut @Matka-Scypiona 30 kwietnia 2025 11:21 |
30 kwietnia 2025 11:57 |
Ja proszę jedynie o modlitwę.
Natomiast i finansach zawsze można rozmawiać dalej u kolegi bosman80-a O składce zdrowotnej jeszcze raz... ale dorzucę do kolegi bosman80-a wyliczeń, bo PIT rozliczyłem (choć przyznam, że drugi rok robię w nowy wygodniejszy sposób i za poprzedniej władzy przy moim sposobie rozliczeń było o NIEBO prościej), że jak jego wyliczenia o 1 112 tyś średniej kwoty wydawanej na lekarza specjalistę przez NFZ ( a to były dane z 2023) to w 2024 mam ca. ~20% a w 2023 ca. ~19% przychodów lekarza specjalisty z 12 letnim stażem.
Jak jeszcze koleżanka poczytała co tam napisali w linkach na MP.pl to ja wynalazłem, że rządzący rozważają wprowadzenie testerów i wykrywaczy metali jak w Sądach i Prokuraturach ... finansowanych z KPO. Dla większego BEZPIECZEŃSTWA i pewnie dla jeszcze WIĘKSZEGO MURU nieufności między lekarzem a pacjentem ...
![]() |
Matka-Scypiona @ArGut 30 kwietnia 2025 11:57 |
30 kwietnia 2025 12:06 |
Dokładnie. A o moslitwie pamiętam.
![]() |
OjciecDyrektor @ArGut |
30 kwietnia 2025 12:37 |
To są wszystko zorganizowane akcje. Chodxu o to, aby odciąć całkowicie lekarza od pacjenta....ze wzgledu na bezpieczeństwo lekarza. Lekarz bedzie wtedy kolejnym zakładnikiem i ultralojalnym wobec syztemu - jak sedziowie, prokuratorzy.
![]() |
OjciecDyrektor @ArGut |
30 kwietnia 2025 12:38 |
To są wszystko zorganizowane akcje. Chodxu o to, aby odciąć całkowicie lekarza od pacjenta....ze wzgledu na bezpieczeństwo lekarza. Lekarz bedzie wtedy kolejnym zakładnikiem i ultralojalnym wobec syztemu - jak sedziowie, prokuratorzy.
![]() |
Paris @Matka-Scypiona 30 kwietnia 2025 11:21 |
30 kwietnia 2025 14:00 |
Dokladnie tak,...
... to ma duuuzo glebszy sens niz nam sie to wydaje !!!
Wrocilam, wlasnie, od mojego stomatologa... jeszcze nie zdazylam usiasc na fotelu jak mnie zagadnal, czy slyszalam o tym zamordowanym lekarzu. Odpowiedzialam, ze slyszalam... i oboje, w zadumie, sobie pomilczelismy.
W koncu pan doktor stwierdzil, ze teraz, to sie PARANOJA dzieje... i TWORKI.
![]() |
Paris @ArGut 30 kwietnia 2025 11:57 |
30 kwietnia 2025 14:08 |
... nooo, Panie Kolego,...
... teraz to ,,ZONdzONcy beNdO mieli pole do popisOO,, !!!
Odlot gwarantowany,... a ile kasy PANSTWOWEJ PRZEWALI SIE na ich chore wymysly i urojenia - to GLOWA MALA,... ilu kolejnym PASOZYTOM i CWANIAKOM ,,od zabeSpieczania,, da sie robote.
Az szkoda pisac i mowic,... ale modlitwa zapewniona.
PS. Milo bylo Pana spotkac w Krakowie i chwilunie ,,pogadac,,... i dzieki za cieple slowa. Pozdrawiam Kolege Nawigatora i Pania @ArGut`owa,
![]() |
BTWSelena @ArGut |
30 kwietnia 2025 14:11 |
Dzieki ArGutcie,że poruszyłeś temat wczorajszego pacjenta -nożownika w Krakowie.Byłam wstrząśnięta,bo ledwo wyszłam na prostą z tego szpitala i cały zespół lekarzy ratował mi życie.Ja cudza,nieznana,bez protekcji... Tam są naprawdę spece i człowiek naprawdę cięzko chory otrzymuje pomoc....
To wcale nie jest tak,ze to sa zorganizowane akcje i rozumiem desperację pacjentów,gdy np z chorym sercem proponują pacjentowi co najmniej roczne czekanie...
Ale trzeba być dobrze jebniętym na umyśle,aby przyjść na wizytę do specjalisty i dźgać go nożem...bo go nie uzdrowił... Ten pacan musiał przecież wcześniej naszykować sobie nóż.Ciekawa sprawa,że wychowanie kieruje zawsze nienawiść i wylewa się frustrację włącznie z mordem na słabszego ,a nie na władzę,która doprowadza służbę zdrowia do sytuacji na przeczekanie pacjentów.
Jest to nie do uwierzenia i modlę się za lekarza i Rodzinę,którą osierocił.
![]() |
Nova @BTWSelena 30 kwietnia 2025 14:11 |
30 kwietnia 2025 14:52 |
Tej napasci dokonał podobno pracownik medyczny
Wziął urlop z pracy i zabił. Ortopedę z Krakowa ratowało 20 lekarzy - Kraków, Super Express
![]() |
qwerty @OjciecDyrektor 30 kwietnia 2025 12:37 |
30 kwietnia 2025 14:58 |
Coś w tym jest. Do przychodni jak do śadu. Wszystko na taśmę. Ale problem wzrastającej liczby ataków na ludzi w pracy staje się zagadką. Od kierowców autobusów i tramwajów poczynając.
![]() |
Szczodrocha33 @qwerty 30 kwietnia 2025 14:58 |
30 kwietnia 2025 15:15 |
"Ale problem wzrastającej liczby ataków na ludzi w pracy staje się zagadką. Od kierowców autobusów i tramwajów poczynając."
Parę lat temu tu u mnie w Portland gość wystartował do kierowcy autobusu w komunikacji miejskiej z wiertarką.
Od tego czasu kierowcę w autobusie chronią zamykane drzwi z plexiglasu.
Inny typ, gdy kobieta mu zwróciła uwagę, uderzył ją w głowę deskorolką.
Inny spec obcinał w autobusach kosmyk włosów kobietom i onanizował się, trzymając kawałek skalpu w ręce.
![]() |
ewa-rembikowska @BTWSelena 30 kwietnia 2025 14:11 |
30 kwietnia 2025 15:26 |
Spokojnie, to był ratownik medyczny zatrudniony w służbie więziennej, czyli człowiek systemu. A każdemu może zdarzyć się, że zwariuje, nagle zobacyz diabła, który powie mu zabij tego i takiego. Na to nikt żadnego wpływu nie ma. Po prostu wypadek.
To się zdarza, mój znajomy psychiatra często był wołany do przypadków, gdy pacjent po operacji na przykład dostawał szału. Dobrze jak nikogo nie zadźgał, ale i takie przypadki już były.
Gorzej, że atak wariata na lekarza zostanie wykorzystany politycznie (winien Braun, PiS i TV Republika), organizacyjnie (ktoś zarobi na bramkach do szpitali oraz zatrudnianiu ochrony), odcięciu pacjenta od lekarza.
Szkoda tylko, że lekarze, którzy teraz płaczą nad zamordowanym kolegom, jakoś nie mieli współczucia dla rodzin ofiar kowidozy. Nikt nie mówi, aby się modlić za te 200, czy 250 tysięcy niepotrzebnych ofiar pana Billa Gatesa. Przecież lekarze z komsomolską energią przystąpili do tego eksperymentu a ci lekarzu, którzy się temu przeciwstawili dalej są ścigani przez sądy lekarskie i dalej odbiera im się prawo do wykonywania zawodu.
![]() |
klon @qwerty 30 kwietnia 2025 14:58 |
30 kwietnia 2025 15:40 |
《 problem wzrastającej liczby ataków na ludzi w pracy staje się zagadką.》
Zgaduję, że są dwa główne powody takich zachowań, które notabene, zdarzały się wcześniej lecz nie były propagowane.
" Zmęczenie materiału" do jakiego dochodzi w chwili obecnej, gdy coraz trudniej jest uwolnić się od zgiełku.
Brak bojaźni Bożej - skoro ktoś uwierzył Nietzsche'mu, że "zabiliśmy Boga" to jaki może być powód aby nie zrobić czegoś, na co ma się ochotę/przymus? Brak telewizora w więziennej celi? Takie tortury to przewiduję za lat 50.
![]() |
zkr @qwerty 30 kwietnia 2025 14:58 |
30 kwietnia 2025 16:19 |
> Ale problem wzrastającej liczby ataków na ludzi w pracy staje się zagadką.
Pytanie: czy wzrasta liczba atakow czy po prostu sa czesciej naglasnianie?
![]() |
ewa-rembikowska @zkr 30 kwietnia 2025 16:19 |
30 kwietnia 2025 16:31 |
Czytak prasę z początku wieków z różnych zaborów i zawsze było mnóstwo wariatów, którzt rzucali się na innych bez uzasadnienia, lub z uzasadnieniem.
Po prostu kiedyś były to sprawy lokalne, dzisiaj - dzięki internetowi - cały świat wie, że w Polsce jeden świr zamordował lekarza.
Więcej - kiedyś ludzie przyjmowali ten fakt do wiadomości, że ktoś na kogoś się rzucił, czy zamordował, co najwyżej wariata transportowali do wariatkowa a dzisiaj jest to pretekst do załatwienia spraw politycznych.
![]() |
stachu @BTWSelena 30 kwietnia 2025 14:11 |
30 kwietnia 2025 17:08 |
Nożownik, bo tak powiedzieli w tv, albo w interii. A jakby strzelił, to byłby rewolwerowcem?
![]() |
qwerty @klon 30 kwietnia 2025 15:40 |
30 kwietnia 2025 17:08 |
Jeszcze efekty z kina i z kreskowek czy gier komputerowych. Przecież tam każdy po ataku wstaje i gra się toczy dalej.
![]() |
Adriano @ewa-rembikowska 30 kwietnia 2025 15:26 |
30 kwietnia 2025 17:09 |
Stukanie kijem w parapet powróci i zamknięte na 4 spusty drzwi szpitali.Ciekawe,że się nie ujęli lekarze ,jako środowisko i nie protestowali przeciw ciąganiu przed sądy izb lekarskich tych lekarzy,którzy mieli odwagę przeciwstawić się szaleństwu covidiotozy?
Miałem niedawno sytuację w znajomej rodzinie.Chorą starszą osobę woziliśmy na badania zlecone z wielką łaską przez lekarza rodzinnego .Trwało to ponad 2 miesiące.Chora niknęła w oczach. Wymusili więc skierowanie na SOR w celu badań,ustalenia co właściwie jej dolega,co robić,jak leczyć.Lekarz przyjmujący popatrzył na wyniki i zapytał "Czego właściwie państwo od nas oczekujecie?".I jeszcze bezczelnie sugerował,że po prostu chcą się pozbyć chorego zostawiając go u nich w szpitalu.Dzieci chorej na zmianę zajmowały się nią,na przemian jeździły na badania,szukali pomocy .I takie słowa padają z ust lekarza.I sugestie ,że do opieki obliguje ich kodeks cywilny a oni porzucają chorego w szpitalu.Ja tylko woziłem tę chorą ,ale widziałem jak "zagotowali" jej bliscy po wyjściu z gabinetu pana doktora i opowiedzieli mi dlaczego.
Byłem i wielu lekarzy z dziećmi ,z bliskimi z żoną.I najlepiej stawiała diagnozę starsza pani doktor ,alkoholiczka.
![]() |
qwerty @klon 30 kwietnia 2025 15:40 |
30 kwietnia 2025 17:10 |
Tak, to lepsze niż ciemnica czy inna izolatka.
![]() |
Paris @BTWSelena 30 kwietnia 2025 14:11 |
30 kwietnia 2025 17:30 |
Jednak trzeba nam uwierzyc, Pani Seleno,...
... bo ta ZLODZIEJSKO-PASOZYTNICZA ,,wadzunia,, dobrze sie zabezpieczyla i okopala na swoich STOLCACH !!!
Ze tez ,,nie ZOcil sie,, - dajmy na to - na detego ,,premierka albo mOnisterka zdrowia,,. Chyba ze sam byl CHORY i wymagal leczenia. Jestem bardzo ciekawa powodow dzialania nozownika, ale pewnie SZYBKO SIE NIE DOWIEMY,...
... bo ,,sleCtFo w toku,, - a moze nawet ,,skAplikowane,, - i zapewne ,,tajemnica mOsi,, byc zapewniona.
A przez ten czas MERDIALNIA bedzie ,,KARMIC,, - tym samym - SKLOCAC NAROD ,,narracjami,, z d*py wzietymi i ,,podjeNtymi sroTkami zabeSpieczajONcymi na pSZyszlos,,... tym samym ,,wykazOjONc jak strasznie ,,wadzunia z merdialniO sO zarobione i zatroskane,, o nas.
W kazdym badz razie - to KOLEJNY, BOLESNY EXPERYMENT - jakiemu jestesmy poddawani.
![]() |
Paris @ewa-rembikowska 30 kwietnia 2025 15:26 |
30 kwietnia 2025 17:42 |
Zapomnialam o ,,swirusie,,...
... wspanialy, logiczny komentarz, dzieki !!!
Bez zbednych emocji i PRAWDZIWY DO BOLU.
![]() |
BTWSelena @ewa-rembikowska 30 kwietnia 2025 15:26 |
30 kwietnia 2025 18:28 |
Zgadza się pani Ewo...człowiek systemu i brak dozoru.Okazuje się,jak ze 100% źródeł ptaszki ćwierkają były namiary ,że ma zachwianą psychikę i potrzebuje lekarza psychiatry i leczenia. W przypadku kobiet brzemiennych wystarczy ruk cuk oświadczenie,prawda?....chociaż nikt w/g ustawy nie potrzebuje udowadniać ,że nie jest wariatem,a jednak,na zaświadczenie od psychiatry niektóre się poddają.A pełniący służbę w tych zakładach więziennictwa ,przełożeni opieszali jednak działali,bo były namiary....
Zdarza się i tak,że po bardzo długiej narkozie,pacjent staje się chwilowo niepoczytalny i traci ocenę sytuacji.Są na to sposoby,po operacji ustabilizować pacjenta,włącznie z przywiązaniem pasami.Narkoza róznie wpływa na organizm.Ale ten osobnik miał dość odległą operację,z której nie był zadowolony i urojenia,że lekarz wszczepił mu następną śmiertelną chorobę...
-ten okropny wypadek długo jeszcze będzie wałkowany,a z pewnoscią wykorzystany,przez władzę zwłaszcza przed wyborami,wprost z nieba im spadło,oczywiście pewnie winny Kaczucha ,Republika i ten nieszczęsny ksenofob Braun,już media wyją....
![]() |
BTWSelena @stachu 30 kwietnia 2025 17:08 |
30 kwietnia 2025 18:38 |
Stachu...sorry "nożownik" jednak,bo łatwiej jest go kupić,niż rewolwer.Kto chodzi do lekarza na wizytę z takim kozikiem? Pewnie gdyby miał zezwolenie na broń,to poszedłby z rewolwerem...i też strzelił. Ale czy jest to normalne-dochodzenie swoich racji?Jeden czort ,czy rewolwerowiec,czy nożownik.! Z pewnością psychiczny na umyśle.
Naprawdę znam taki przypadek,że synuś który bezgranicznie był przywiązany do matki-wsadził jej tasak kuchenny w brzuch,bo bronił ja przed diabłem.Rozpoznanie już wcześniejsze-schorzenie " schizofrenii paranoidalnej"
![]() |
BTWSelena @Paris 30 kwietnia 2025 17:30 |
30 kwietnia 2025 18:50 |
To będzie bolesny eksperyment Renatko,bo władza skorzysta politycznie. Ten świr,lub inaczej postawmy to nieszczęście i tragedię to człowiek psychicznie chory... a to się nie tworzy i na to się nie choruje w ciągu jednej doby ,czy godziny.........Dlatego władza ominie to szerokim łukiem...bo niestety ma okazję.
![]() |
stachu @BTWSelena 30 kwietnia 2025 18:38 |
30 kwietnia 2025 19:36 |
Ja mam zawsze przy sobie scyzoryk, ale nożownikiem nie jestem. Temu coś na umyśle dolegało, czyli wariat z nożem.
![]() |
BTWSelena @stachu 30 kwietnia 2025 19:36 |
30 kwietnia 2025 20:07 |
Zgadza się,mężczyźni z mojej rodziny także noszą scyzoryki nawet takie o wielu funkcjach,ale przed takim scyzorykiem ,myślę ,ze lekarz by się obronił,mimo że został zaatakowany z zaskoczenia.Ja nawet nie czytam szczegółów,bo i po co?...
![]() |
Paris @BTWSelena 30 kwietnia 2025 18:50 |
30 kwietnia 2025 20:59 |
Nie pierwszy i nie ostatni raz, Pani Seleno,...
... przyjdzie sie przyzwyczaic, bo ,,wadzunia z merdialniO tylko experyMENTowac LOmi,,... tj. RZNAC GLUPA !!!
A w miedzyczasie to juz duuuzo SIE WYJASNILO,... wlasciwie to juz nie potrzebuje wiecej ,,wyjasnien,, aby miec wzgledne pojecie w tym temacie.
![]() |
Paris @stachu 30 kwietnia 2025 19:36 |
30 kwietnia 2025 21:01 |
I on tez ,,nozownikiem,, nie jest,...
... ale za to jest CHORY,
![]() |
ParysvelParwowski @ArGut |
1 maja 2025 07:34 |
Straszna tragedia, szkoda tylko, że nie zauważamy też tego co się dzieje z lekarzami, pielęgniarkami. Jakie jest ich podejście do pacjentów. Jak nas traktują. Chciałoby się, aby traktowali nas choć tak jak weterynarze swoich pacjentów. Moja żona jest pielęgniarką szpitalną od 31 lat, więc się nasłuchałm co się dzieje w szpitalach, miałem też kilka operacji to widziałem jak się traktuje nas w szpitalach (za każym razem było trochę gorzej). Ludzie też opowiadają co dzieje się w czasie prywatnych wizyt, jak jest traktowanie pacjentów, ile trwa wizyta. O pobytach na SOR-ach to już nawet szkoda pisać. A młodzi lekarze? przychodzący na praktykę i wygłaszający slogany iż oni przyszli do zawodu zarabiać (ocywiście nie wszyscy). Zarobki pielęgniarek i lekarzy są bardzo dobre. Sylwia z nockami i kilkoma dyżurami ma 10 tys na rękę , o zarobkach lekarzy to nawet szkoda wspominać. Natomiast doktorów hausów ze świecą nie idzie znaleźć, choć bywają. U sylwii na oddziale taki był i uratowal kobietę, diagnozująctak rzadką chorobę, że ją zabrali śmigłowem do Wawy.
Już dawno mówiłem, że to się tak skończy, znajdzie się frustrat i polej się krew. Dehumanizacja, brak empatii, i ten świat gier z przemocą jako ich podstawowy standard oraz opętanie przez Mammona plus bezstresowe wychowanie (pierwsi z tego pokolenia są już dorośli) dzieci, i zaczynamy zbieraćtego owoce.
Skończyło się to wszystko tak, że bardziej szanujemy zwierzęta niż ludzi. A do tego doprowadziła nas władza, a jaka to już poboczny problem.
Jak to napisał Gospodarz - zarządzanie przez agresję.
Zakazy nic nie dadzą, bo wariat, bandyta ma to gdzieś.
Uważam, że częściowo, w jakimś stopniu do tej tragedii doprowadził też sposób w jaki traktuje nas pacjentów służba zdrowia. Służnsa która w co raz mniejszym stopniu jest służbą, a stała się pracą nastawioną na zysk. Przecież szpitale muszą wypracowywać zyski, a z nim lekarze i pielęgniarki, wię zaczyna brakować miejsca na służbę.
![]() |
ArGut @OjciecDyrektor 30 kwietnia 2025 12:37 |
1 maja 2025 07:36 |
> To są wszystko zorganizowane akcje. Chodxu o to, aby odciąć całkowicie lekarza od pacjenta....ze wzgledu
> na bezpieczeństwo lekarza. Lekarz bedzie wtedy kolejnym zakładnikiem i ultralojalnym wobec syztemu -
> jak sedziowie, prokuratorzy.
Jak to piszą czasem koledzy nawigatorzy 100/100 i lekarze mają taki ficzer, że mogą uciec do prywatnego sektora. Jak prokrator czy sędzia przejdzie do sektora prywatnego to zrobi się z niego gangus.
A takich gangusów NIE MA, przynajmniej tak ciśnie ta WŁADZA. WŁADZA dla nas wypruwa sobie flaki, tyle że nie z siebie ...
![]() |
qwerty @ParysvelParwowski 1 maja 2025 07:34 |
1 maja 2025 07:39 |
Nic nie usprawiedliwia agresji. Nic. Problem tkwi w rozpoznawaniu schorzeń psychicznych i depresji. Zazwyczaj jest tak, że ofiarami stają się normalni. Wymagana jest ciągła i skuteczna terapia ale społeczeństwa. Władza i tak się leczy gdzie indziej.
![]() |
ArGut @ParysvelParwowski 1 maja 2025 07:34 |
1 maja 2025 07:56 |
Kolega ma rację opisując SYSTEM. Kiedyś strasznie mnie bawiły rozpiski, że na jedną pielegniarkę w szpitalach przypada 10 pacjentów ale na jednej sali. Jak są dwie małe sale < 10 pacjentów to na każdą w ramach opieki musi być jedna. A na papierze było, że salą z 4 łóżkami opiekuje się 0,4 pielęgniarki a salą z 6 łóżkami 0,6 pielęgniarki. I jakby to miała być kolegi żona to po jednej literalnej zmianie byłaby wykończona, a na papierze tak przejdzie.
Natomiast nie zgadzam się z kolegą, że personel medyczny jest dobrze opłacany w PUBLICZNEJ OPIECE MEDYCZNEJ. Kolega bosman80 pokazał dane z 2023 i albo one są niepoprawne albo, nawet jakbym wymyślił, że LEKARZ SPECJALISTA może 16 godzin PRACOWAĆ EFEKTYWNIE i DOKŁADNIE. To z systemu finansowania PUBLICZNEJ OPIEKI MEDYCZNEJ moim zdaniem MAGICZNIE znika ok 50-60% środków wskazanych przez kolegę bosman80.
I niech kolega nie pisze o Służbie Zdrowia ... bo jak będzie to służba to taki Donald Hitlerowiec będzie im mógł wydawać rozkazy a gość tyle naobiecywał i to nie tylko LOKALNIE. A później powie, że to nie on wydawał te rozkazy ...
![]() |
ArGut @ewa-rembikowska 30 kwietnia 2025 15:26 |
1 maja 2025 08:07 |
> Szkoda tylko, że lekarze, którzy teraz płaczą nad zamordowanym kolegom, jakoś nie mieli współczucia
> dla rodzin ofiar kowidozy.
Mieli BARDZO DUŻO ... Opisuje koleżanka, moim zdaniem, bardzo poprawnie jak tą śmierć SYSTEM będzie starał się złożyc na ołtarzu MOLOCHA. Dla większej antagonizacji i nieufności po czym wyskakuje koleżanka z kowidozą, jakby lekarze ją spowodowali i jakby byli nią NIEDOTKNIĘCI ...
To niech koleżanka pokaże 10 lekarzy, którzy stracili uprawnienia i ze 20 lekarzy, którzy OLALI szczepienia ...
Ja koleżance pokaże lekarza, który publicznie powiedział, że sytuacje jak w pandemi COVID mogą być prowokowane przez NN aktorów, bo na danych z COVID-a widać, że różne populacje różnie tego COVID-a przechorowały.
![]() |
ArGut @BTWSelena 30 kwietnia 2025 14:11 |
1 maja 2025 08:10 |
> Jest to nie do uwierzenia i modlę się za lekarza i Rodzinę,którą osierocił.
Tylko tyle i aż tyle możemy dla nich zrobić.
A o ludzką odpowiedzialność i sprawiedliwość niech starają się osoby i instytucje za to odpowiedzialne.
![]() |
BTWSelena @qwerty 1 maja 2025 07:39 |
1 maja 2025 08:23 |
Absolutnie nic nie usprawiedliwia agresji. W dziejach Polski mieliśmy jeszcze bardziej większe dramaty ... i teraz nie należy wszystkiego kłaść na karb służby zdrowia.Problem jest także w schorzeniach chorób psychicznych i depresjach,które jak dżuma panuje w społeczeństwie.
Sęk w tym ,ze dochodzi jeszcze problem wstydu w Rodzinie,gdzie niestety z większym zrozumieniem traktuje się nowotwory niż choroby psychiczne. Nie mnie jest osądzać skad się to bierze coraz szybciej ,jak np cukrzyca w przerażającym tempie. Niestety reforma służby zdrowia jest na zasadzie co jeden minister uchwala ,to drugi obala,a każdy na tym polu polegnie,tak ogromna luka i potrzeby.
Ja osobiście doznałam dobrego,ludzkiego traktowania oraz leczenia na wysokim poziomie w klinikach.I wydano na mnie tyle kasy,że sama nie podołabym.Ale zgroza panuje w małych nędznych szpitalikach.
![]() |
ewa-rembikowska @ArGut 1 maja 2025 08:07 |
1 maja 2025 12:25 |
Jest wiele problemów. Jednym z nich jest opieka psychiatryczna. Czytam, że ten człowiek od operacji opowiadał, że został zarażony białaczką. Jednocześnie pracował w służbie więziennej. W kwietniu przeszedł okresowe rytunowe badania, które nic nie wykazały.
"Jednak ten przeciętnie zachowujący się funkcjonariusz, nieoczekiwanie 23 kwietnia, podczas służby, miał zacząć „odstawać od normy” (od następnego dnia szedł na urlop). Co dokładnie zrobił? – Zachowywał się dziwnie, nietypowo. Mówiąc delikatnie, nierzetelnie wykonywał swoje obowiązki – twierdzą nasz źródła.
Informacja o tym dotarła do dyrektora aresztu, który jeszcze tego samego dnia zdecydował, że zaraz po powrocie z urlopu Jarosław W. ma być skierowany na konsultację do psychologa, w ramach badań medycyny pracy. Najwyraźniej zachowanie W. musiało być ocenione jako alarmujące."https://www.rp.pl/przestepczosc/art42216891-zabojca-z-urojona-krzywda-kim-jest-morderca-lekarza-z-krakowa
I to jest clou. Puszczmy człowieka na urlop a po urlopie niech zgłosi się do psychologa, bo nawet nie do psychiatry.
Problemem opieki psychiatrycznej jest sytuacja zgodny i niezgody pacjenta na leczenie.
Kiedyś mój stryjek dostał napadu paranoi starczej. Nie wpuścił nas do swojego mieszkania. Wezwaliśmy pogotowie. Jak przyjechali, to akurat atak minął i zachowywał sie zupełnie racjonalnie a na pytanie, czy z nimi pojedzie powiedział, że nie. Potem i tak go zabrali, bo wpadł do mieszkania sąsiadki i zaczął ją dusić. Straż miejska przyjechała i go obezwładniła.
Pytanie co przełożeni, rodzice mogli prewencyjnie w przypadku tego zabójcy zrobić?
I policja, bo przeczytałam, że on już z rok temu wtargnął do gabinetu tego lekarza i mu groził. Lekarz poszedł zgłosić ten fakt na policję, no i podobne śladu po tym złoszeniu nie ma.
![]() |
BTWSelena @ewa-rembikowska 1 maja 2025 10:38 |
1 maja 2025 12:32 |
Hmn...a to ciekawa relacja.Jak znam życie rozejdzie się po kościach ze względu nawet na to ,ze to hulało po całej Europie i świecie.I też były grupy nawiedzonych lekarzy.Pani Ewo,przebywałam przez 4 m-ce w Badenii-Wirtembergii ,gdzie własciwie mnie pandemia i jej restrykcje uwięziły.Nie miałam mozliwości aby wyjechać.Tam dopiero lekarze "strzykali"i wykłady prowadzili...Nie mówiąc o Niemkach,którzy zbiorowo bez mrugnięcia oczkem podstawiali rączki i donosili ;kto jeszcze...
Ja pamiętam,decyzje lekarzy:najpierw kobiety w ciąży ,a zwłaszcza onkologiczni nie musieli się zaszczepiać,było ostrzeżenie.A za kilka m-cy ...poooooszło jak ogary w las...I o zgrozo szczepili onkologicznych w trakcie chemioterapii,bo znam taką przestraszoną.Zmarła,niestety...
![]() |
ewa-rembikowska @BTWSelena 1 maja 2025 12:32 |
1 maja 2025 12:50 |
Mojego znajomego też zaszczepili podczas jego pierwszego pobytu w szpitalu onkologicznym tu w Warszawie w lutym 2021. 4 miesiące i piach.
![]() |
BTWSelena @ewa-rembikowska 1 maja 2025 12:50 |
1 maja 2025 13:33 |
A mi się udało pani Ewo. Ten mój chirurg to nie tylko był genialny,ale miał jaja,że tak powiem.Nie szczepiona,nawet bez testu i się udało.......Ale wielu poszło w piach...a akt zgonu"covidoza"
![]() |
ewa-rembikowska @BTWSelena 1 maja 2025 13:33 |
1 maja 2025 13:38 |
Brawa dla chirurga, że poszedł pod prąd.